چهارشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹
یک بار دیگر چیتی چیتی بنگ بنگ

یکی دیگر از آثار یان فلمینگ خالق جیمز باند بار دیگر راهی بازار کتاب می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از رویترز، ماشین جادویی چیتی چیتی بنگ بنگ بار دیگر در قالب یک مجموعه کتاب کودک به پرواز در می آید. 

بنیاد فلمینگ که با ادامه داستان های جیمز باند همچنان با استقبال روبه رو است، قصد دارد تا قصه های چیتی چیتی بنگ بنگ و سه رمان جدید در این زمینه را تجدید چاپ و منتشر کند. انتظار می رود نخستین جلد از این مجموعه 4 نوامبر(13 آبان) منتشر شود. 

این کتاب که با عنوان «چیتی چیتی بنگ بنگ دوباره پرواز می کند» منتشر می شود را انتشارات کتاب کودک مک میلان بریتانیا منتشر می کند و موضوع آن درباره خانواده توتینگ است که یک ماشین مسابقه قدیمی را کشف می کنند و آن را برای استفاده به عنوان ماشین کاروان آماده می کنند. اما پیش از این که آنها بفهمند موضوع چیست این ماشین دوباره به زندگی قبلی اش باز می گردد و موفقیت های قبلی اش را زنده می کند. 

«چیتی چیتی بنگ بنگ: ماشین سحرآمیز» فلمینگ قصه ای بود که این نویسنده آن را برای خواباندن پسرش کاسپر خلق کرده بود و در سال 1964 و 2 ماه قبل از فوت نویسنده در قالب یک کتاب منتشر شد. نقاشی های این کتاب را جان بومینگام انجام داده بود. دو قصه از این مجموعه به دلیل اقتباس سینمایی از آنها در سال 1968 بیشتر از بقیه شناخته شده اند. 

فرانک کوترل بویس که کار نوشتن دنباله ای بر قصه های این مجموعه را انجام داده است می گوید پیش از اینکه چنین درخواستی از او شود اصلا فکر نمی کرد که روزی این کار را انجام دهد. او رمان نویس بریتانیایی و فیلمنامه نویس است و در شماری از کارهای دنی بویل با او همکاری کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها