به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، نمایندگان استان هرمزگان در سومین دوره عالی تربیت معلم شاهنامه خوانی و شاهنامه پژوهی در کرمان حضور داشتند.
همزمان با گشایش سومین خانه شاهنامه در شهر کرمان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، سومین دوره عالی تربیت معلم شاهنامه خوانی و شاهنامه پژوهی در این شهرستان برگزار شد.
این دوره با حضور میرجلالالدین کزازی، شاهنامهپژوه سرشناس کشور و عبدالحمید ضیایی، استاد فلسفه و برخی دیگر از استادان، پژوهشگران، نقالان و راویان شاهنامه از استانهای کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، یزد و هرمزگان برگزار شد.
در این نشستهای فشرده و کارگاهی یک روزه، مباحثی چون اسطوره، شاهنامه و دنیای امروز، فلسفه و مفاهیمی دیگر مطرح و از استان هرمزگان محمد رنجبر، محمد رستگار و امیرحسین والا ضمن گذراندن دوره موفق به اخذ گواهی مربیگری شدند.
نظر شما