میلاد نوروزی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به سابقه ۲۵ ساله انتشارات نوروزی گفت: امسال ۲ هزار و ۲۶ عنوان کتاب را در سامانه فروش مجازی نمایشگاه کتاب ثبت کردیم.
مدیرمسئول انتشارات نوروزی افزود: ۱۰۵ عنوان از کتابها در دو سال گذشته به بازار عرضه شده است.
وی با بیان اینکه این انتشارات بهصورت جدی برای دومین بار است که در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده، افزود: تلاش کردهایم نماینده شایستهای برای استان خود باشیم.
نوروزی بر اهمیت تعامل و ارتباط با بازدیدکنندگان در بخش حضوری نمایشگاه کتاب تأکید کرد و گفت: کلیدواژه نمایشگاه کتاب تعامل با مخاطب و بازدیدکنندگان است.
این ناشر گرگانی افزود: کتابهای روانشناسی، کارآفرینی و کسب و کار، همچنین شعر و رمان از جمله پرفروشترین عناوین این انتشارات در سیوششمین دوره نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران بودهاند.
وی به کتابهای «شعر کاغذ و باد»، «ذهنیت تغذیه» و «تمرین در تناسب اندام» به عنوان نمونههایی از پرفروشهای انتشارات نوروزی در نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد.
نوروزی با اشاره به اینکه فروش مجازی انتشارات نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: اگر از سوی دولت حمایتهای لازم به منظور تامین کاغذ ناشران انجام شود، قیمت تمام شده کتابها نیز برای خریداران مناسبتر خواهد شد.
مدیر انتشارات نوروزی گفت: این انتشارات به ارائه تمام خدمات نشر از جمله ویرایش، طراحی جلد و … را برای نویسندگان در سرتاسر ایران میپردازد.
نظر شما