به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مهدی اسماعیلیراد، معاون امور ناشران سیوسومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی انتقادات درباره کمبود تبلیغات شهری عنوان کرد: سازمان زیباسازی و دوستان شهرداری باید پاسخگوی وضعیت تبلیغات نمایشگاه کتاب باشند. طبق توافقی که داشتیم، قرار بود تبلیغات گستردهتری در سطح شهر انجام شود، اما نسبت به دورههای گذشته همکاری مناسبی صورت نگرفت.
تبلیغات ضعیف؛ نیمی از نمایشگاه گذشت، اما تغییری حاصل نشد
وی با بیان اینکه «تا آنجا که اطلاع دارم، تبلیغات قابل توجهی انجام نشده»، افزود: در این زمینه نیز انتقاد کردیم و پاسخ شنیدیم که «رفع میشود»، اما تا این لحظه که نیمی از روزهای نمایشگاه گذشته، هنوز تغییری مشاهده نشده است.
همکاری کامل از سوی نمایشگاه؛ عملکرد ضعیف شهرداری
اسماعیلیراد با بیان اینکه تعهدات خود نسبت به شهرداری را انجام دادهایم، ادامه داد: در بخش شبستان، فضاهای بیشتری در اختیار شهرداری قرار دادیم. در هیچیک از سالهای گذشته، این عزیزان در شبستان تابلویی با عنوان «تهران دوستداشتنی» نداشتند. در حال حاضر، همشهری فضای جداگانهای دارد و نشر شهر و سازمان زیباسازی نیز همینطور. اما متأسفانه تبلیغات شهری ضعیف بوده و بازخورد مثبتی از سوی مردم دریافت نشده است.
به گفته وی، شهرداری متراژی را برای نصب بیلبوردها مطرح کرده بود که حالا ادعا میکنند اجرا شده است، اما به نظر ما این اتفاق نیفتاده است. خروجیای که من، مردم و سایر دوستان دیدهایم، نشان میدهد که تبلیغاتی که باید صورت میگرفت، عملی نشده است.
نظر شما