سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۰
جشن اهداي كتاب در مدارس استان اصفهان

كارشناس فرهنگي، هنري سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جشن اهداي كتاب يكي از برنامه‌هاي هفته كتاب جمهوري اسلامي(23 تا 30 آبان ماه) در استان اصفهان است كه در تمامي مدارس استان برپا خواهد شد./

محسن قامت در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد: جشن اهداي كتاب در برخي از مدارس استان اصفهان به صورت متمركز برگزار مي‌شود، به اين صورت كه دانش‌آموزان با حضور در اين مراسم، كتاب‌هاي موردنظرشان را به كتابخانه‌هاي مدارس اهدا مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: بعضي مدارس نيز به صورت مستقل برخي از مسوولان آموزش و پرورش، خيران و اعضاي انجمن اوليا و مربيان را دعوت مي‌كنند و برنامه‌هاي متنوعي تدارك مي‌بينند.

قامت با اشاره به اين كه يكي ديگر از برنامه‌هاي هفته كتاب، شناسايي بهترين دانش‌آموزان كتابخوان است، تصريح كرد: اكنون اين شناسايي انجام شده و قرار است تعدادي از اين افراد براي حضور در مراسم تجليل دانش‌آموزان كتابخوان، به تهران اعزام شوند.

كارشناس فرهنگي، هنري سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان با بيان اين كه «اين دانش‌آموزان از طريق سهميه مشخص شده مناطق انتخاب مي‌شوند» يادآور شد: دو نفر از دانش‌آموزان اعزامي به تهران، دختر و دو نفر نيز پسر خواهند بود. 

هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از 23 تا 30 آبان ماه در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط