به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب که نخستین اثر تخصصی در حوزه روابط عمومی صنعتی در ایران به شمار میرود، حاصل ۲۰ سال تجربه علمی و عملی نویسندگان در شرکتهای صنعتی است.
نویسندگان در این کتاب به بررسی نقش حیاتی روابط عمومی در ایجاد خوشنامی و شادابی سازمانی پرداخته و تأکید میکنند که این دو عامل، نه تنها بسترساز موفقیتهای کوتاهمدت، بلکه زمینهساز رشد پایدار و موفقیتهای بلندمدت سازمانها هستند.
کتاب «روابط عمومی صنعتی» در ۱۲ فصل به مباحثی مانند تاریخچه روابط عمومی صنعتی، الگوی کاربردی روابط عمومی صنعتی، مدیریت ارتباطات درونسازمانی و … میپردازد.
کتاب «روابط عمومی صنعتی» در ۱۹۶ صفحه و با قیمت ۴۴۰ هزار تومان منتشر شده است.
نظر شما