چهارشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
«عوامل موثر بر ارتباطات سیاسی» در پیشخان کتابفروشی‌ها

چاپ نخست کتاب «عوامل موثر بر ارتباطات سیاسی؛ رسانه و سیاست در عصر دیجیتال» به بازار کتاب آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب تألیف «ریچارد ام پرلوف» و ترجمۀ بهاره دربیکی است.

در معرفی کتاب آمده است: ریچارد ام پرلوف در کتاب «عوامل موثر بر ارتباطات سیاسی» تلاقی رسانه و سیاست را در چهارچوب عصر دیجیتال بررسی می‌کند و نشان می‌دهد چگونه تغییر در فناوری، به‌ویژه ظهور رسانه‌های دیجیتال، چشم‌انداز ارتباطات سیاسی را تغییر داده است.

کتاب به روش‌هایی می‌پردازد که در آن بازیگران سیاسی چون سیاست‌مداران، کارزارها و گروه‌های ذی‌نفع، از رسانه‌ها برای انتقال پیام‌های خود و شکل‌دادن به افکار عمومی استفاده می‌کنند. محیط ارتباطات سیاسی معاصر، بررسی اخبار جعلی، سوگیری رسانه‌های مخالف، نگرانی درباره انحطاط دموکراسی، قطبی‌شدن حزبی، تبلیغات سیاسی و انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا از جمله حوزه‌هایی است که این کتاب بدان می‌پردازد.

ریچارد ام پرلوف پروفسور ارتباطات، علوم سیاسی و روان‌شناسی دانشگاه ایالتی کلیولند است. او در زمینه‌هایی مانند ارتباطات جمعی، اقناع، سخنوری سیاسی، درک روان‌شناختی تاثیرات رسانه‌ای و ارتباطات سیاسی تخصص دارد. کتاب‌ها و مقالات متعدد پرلوف به درک چگونگی شکل‌دهی رسانه‌ها و ارتباطات به فرایندهای سیاسی کمک کرده است.

این کتاب در ۷۰۰ صفحه و با قیمت ۶۸۰ هزار تومان از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها