شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
«زیبا در قفس» برای کودکان بالای ۷ سال منتشر شد

کتاب «زیبا در قفس» به قلم آمنه جهاندوست با تصویرگری الهام نرگسی‌وش از سوی انتشارات میچکا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «زیبا در قفس» به قلم آمنه جهاندوست است که با موضوع وابستگی عاطفی برای گروه سنی بالاتر از هفت سال منتشر شده است.

داستان این اثر درباره دختر کوچکی است که مادرش را از دست داده و نام او را بر بلبلی گذاشته است که در قفس قرار گرفته. پیشنهاد پدرش بود که پرنده و قفسش را به بالکن خانه ببرند؛ او فکر می کرد وقتی پرنده هنگام طلوع خورشید روی بالکن باشد، آواز می‌خواند. زمان گذشت و پرنده نخواند؛ تا اینکه یک روز دخترک با صدای دلنشین بلبلی از خواب بیدار شد. باعجله به بالکن رفت با این امید که صدای زیبا را شنیده است، اما اتفاق دیگری افتاده بود. پرنده‌اش مریض شده بود. حالا دخترک مانده بود که چه کاری از دستش برمی‌آید.

در معرفی این کتاب که از سوی ناشر منتشر شده، آمده است: «دوست‌داشتن عزیزان بهترین حس دنیاست؛ اما به شرطی که از این دوست‌داشتن برای دیگران قفسی نسازیم و کاری نکنیم آن‌هایی که برای ما مهم هستند، داخل قفسی که از این دوست‌داشتن ساخته‌ایم اسیر شوند، به‌گونه‌ای که زبان‌شان بند بیاید، دست‌شان بسته شود و نتوانند هیچ کاری انجام دهند.».

کتاب «زیبا در قفس» به قلم آمنه جهاندوست با تصویرگری الهام نرگسی‌وش در ۲۴ صفحه مصور رنگی و به بهای ۸۰ هزار تومان از سوی انتشارات میچکا (واحد کودک و نوجوان مبتکران) منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط