شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
نشر نیکان امروز ۴ کتاب آموزشی و تربیتی روانه بازار کرد

اردبیل- انتشارات نیکان امروز در دو ماه اول سال ۴ کتاب در حوزه مهارت و یادگیری چاپ و روانه بازار کرده است.

مدیر انتشارات نیکان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل اظهار کرد: «کتاب مهارت‌های زندگی» در مدرسه از جمله کتاب‌هایی است که به قلم کبری اریک در ماه گذشته به چاپ رسید.

زعفر احد زاده افزود: این کتاب به راه‌های موفقیت کودک و نوجوان امروزی می‌پردازد که فقط با برخوردار از توانایی و دانش لازم میسر استف این کتاب در ۱۲۸ صفحه در سه قسمت به شکل دادن به زندگی از درون تا بیرون، مهارت های زندگی و ملاک باسوادی در قرن بیست و یک پرداخته است.

به گفته این ناشر «بازی و یادگیری» یا همان (با کودک خود بازی کنید و یاد بگیرید) کتاب دیگری است که اخیراً به کوشش کلوپ کودک و با ترجمه بهشته صفرپور و کمال نصرتی وارد بازار کتاب شد.

احد زاده بیان کرد: این کتاب با دوازده هدف معین در ۲۰۰ صفحه تدوین و ترجمه شده و در بخشی از آن نوشته است؛ فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با کودک تان از آن لذت ببرید و توضیح دهید که چرا آنها بسیار مفید هستند. وقتی پتانسیل پشت ساده ترین فعالیت‌ها را درک می‌کنید، متوجه می شوید که چگونه هر کار، غذا، تعویض جلسه یا کالسکه سواری، به فرصتی برای پیوند دادن، تشویق یا کمک به درک کودکتان از جهان تبدیل می شود.

مدیر نشر نیکان امروز بیان کرد: کتاب «آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات فوتبال» با تالیف کریم حاج‌حسینی، علی حاج حسینی، سید سالار قدسی، علی آقا زاده اجاقکندی دیگر کتابی است که اردیبهشت ماه به جمع کتب های ورزشی اضافه شد.

وی اضافه کرد: با توجه به رشد و گسترش علمی تربیت بدنی و ورزش در جهان امروز و تنوع رشته های ورزشی از جمله فوتبال که سبب شده میلیون ها نفر به استادیوم‌ها و زمین های ورزشی بروند، موضوع آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات در فوتبال امری بدیهی است و کتاب یکی از مهمترین گام های موثر در انتقال یافته های علمی، فرهنگی و تجربه های فردی است که می تواند آگاهی، شناخت و توانمندی را برای تمامی دست اندرکاران به ارمغان بیاورد.

به گفته وی این کتاب با پیشگفتاری از فریدون معینی از مربیان سابق تیم ملی فوتبال و در ۱۳۰ صفحه منتشر شده است.

احدزاده بیان کرد: کتاب «آینده کودکان دغدغه والدین» دیگر کتب آموزشی تربیتی است که نیکان امروز در دو ماه اخیر چاپ کرده است این کتاب به کوشش محمد پیری بنه، حمیده صالحی‌گرمی و صبا صالحی‌گرمی به چاپ رسید.

وی ادامه داد: شاید در نگاه اول عادی به نظر برسد که تربیت‌کنندگان کودک، برای ایجاد آرامش، از روش‌هایی که به نظرشان درست می‌آید، استفاده می‌کنند. اما غافل از اینکه برخی از این روش‌ها غیراصولی هستند و می‌توانند سرمنشأ بسیاری از خصایص ناخوشایند باشد. چرا که به واسطه این روش‌ها، کودکان پس از رسیدن به بزرگسالی اسیر باورهایی می‌شوند که به راحتی نمی‌توانند از آنها رهایی یابند و این کتاب در ۱۵ مبحث مجزا و در ۱۲۷ صفحه تمامی این روش ها را به مخاطبانش تبیین می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها