شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
مسابقه کتابخوانی «سید محرومین» ویژه اعضای کانون‌های مساجد زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌‎های مساجد استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی «سید محرومین» ویژه اعضای کانون‌های مساجد زنجان برگزار می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در کانون‌های مساجد استان به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی، شهید جمهور و همراهانش اظهار کرد: به همین مناسبت مراسم عزاداری و سوگواری در کانون های مساجد استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت خدمات شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی مسابقه کتابخوانی «سید محرومین» برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقه ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است و از طریق سامانه الکترونیک ستاد در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد در بازه زمانی تشییع تا اربعین شهدای خدمت در این مسابقه شرکت کنند.

وی همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح شهدای راه خدمت در کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: اجرای طرح سراسری ختم هشت هزار تلاوت قرآن کریم در مساجد، پخش محتوای صوتی از مأذن های مساجد به صورت روزانه، اجرای سرودهای تولیدی کانون های مساجد و اجرای آن در مساجد و برپایی مراسم یادبود در روستاهای بازدید شده از طرف شهید رئیسی از دیگر برنامه های این ایام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط