دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
بزرگترین تفریح رهبر انقلاب کتابخوانی است

رئیس سابق حوزه هنری بنا به گفته رهبر انقلاب، گفت: بزرگترین تفریح حضرت آقا کتابخوانی است؛ عمده کتاب‌هایی که رهبر انقلاب اسلامی مطالعه کردند، مربوط به پیش از خواب است.

محسن مومنی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره کتابخانه شخصی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی کتابخانه بزرگی دارند که من بخشی از این کتابخانه را دیده‌ام. تعداد کتاب‌های کتابخانه مقام معظم رهبری را نمی‌دانم اما طبق آنچه من دیده‌ام کتاب‌های کتابخانه رهبر انقلاب در حوزه‌های علوم حوزوی، تفسیر قرآن کریم، تاریخ اسلامی، اصول فقه و ادبیات منابع غنی و پُرباری دارند.

وی با بیان اینکه به‌گفته مقام معظم رهبری یکی از مکان‌هایی که ایشان هنگام حضور در آنجا احساس لذت می‌کنند، کتابخانه شخصی‌شان است، گفت: بزرگترین تفریح حضرت آقا کتابخوانی است. عمده کتاب‌هایی که رهبر انقلاب اسلامی مطالعه کردند، مربوط به پیش از خواب است.

رئیس سابق حوزه هنری درباره کتاب‌های مشهوری که ایشان در حوزه عمومی برای آن‌ها تقریظ نوشته‌اند، عنوان کرد: ایشان فرمودند، من پیش از خواب این کتاب‌ها را می‌خوانم. به این معنا که در زمان کار معمولاً کتاب‌هایی از این دست را نمی‌خوانند مگر اینکه نیاز باشد، کتابی در یک حوزه خاص برای یک کار ویژه مطالعه شود.

به گزارش ایبنا، بازدید رهبر انقلاب اسلامی از نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳، ششمین روز از برگزاری این رویداد انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها