یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
«نور ملکوت نماز» پیشنهاد نشر علامه طباطبایی به مخاطبان کتب دینی و معارفی است

مدیر انتشارات «علامه طباطبایی» مشهد گفت: «نور ملکوت نماز» و «نور ملکوت روزه» از مکتوبات آیت‌الله حاج سید محمدحسین حسینی طهرانی پیشنهاد این نشر به مخاطبان کتب دینی و معارفی و علاقه‌مندان به این حوزه است.

علیرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به حضور بیش از سه دهه انتشارات علامه طباطبایی از مشهد مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: انتشارات علامه طباطبایی در سی و پنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۳۰ عنوان کتاب شامل ۷۰ جلد کتاب، سه عنوان و دو جلد جدید از یک مجموعه چندجلدی حضور یافته است.

وی افزود: حضور این انتشارات تنها محدود به حضور فیزیکی در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران نمی‌شود و تمامی آثار این نشر به صورت مجازی نیز در وبسایت رسمی www.book.icfi.ir نیز وجود دارد.

مدیر انتشارات علامه طباطبایی ضمن پیشنهاد چند عنوان کتاب تصریح کرد: «نور ملکوت نماز» و «نور ملکوت روزه» از مکتوبات آیت‌الله حاج سید محمدحسین حسینی طهرانی از جمله کتاب‌هایی است که علاقه‌مندان به کتب معارفی و دینی می‌توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سالن شبستان، راهرو ۱۹، ۴۳۵ غرفه واقع در مصلی امام خمینی (ره) و یا وبسایت رسمی www.book.icfi.ir نسبت به تهیه این آثار اقدام نمایند.

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور ناشران داخلی و خارجی و ناشرانی از ۲۵ استان کشور در محل مصلی امام خمینی (ره) از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط