جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
استقبال از کتاب ۱۲ جلدی آیت‌الله شبیری زنجانی در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر انتشارات «مرکز فقهی امام محمد باقر (ع)» گفت: یک عنوان جدید از آیت‌الله شبیری زنجانی در ۱۲ جلد به تازگی از سوی این انتشارات منتشر شده که در نمایشگاه کتاب تهران بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

مسعود نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به حضور انتشارات مرکز فقهی امام محمد باقر (ع) از شهر قم در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: انتشارات مرکز فقهی امام محمد باقر (ع) وابسته به دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی است که با بیش از ۱۰ عنوان کتاب تالیفی در این نمایشگاه حضور یافته است.

وی افزود: یک عنوان جدید از آیت‌الله شبیری زنجانی در ۱۲ جلد به تازگی از سوی این انتشارات منتشر شده که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

مدیر انتشارات مرکز فقهی امام محمد باقر (ع) با بیان اینکه مخاطبان این ناشر مخاطبانی با سلیقه خاص و ویژه‌ای هستند، گفت: کتب انتشارات مرکز فقهی امام محمد باقر (ع) تماماً تخصصی هستند و مخاطبان خاص خود را دارد، این کتاب‌ها از حیث علمی قابل توجه بوده و به همین دلیل بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: تمام آثار این انتشارات هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری قابل تهیه هستند.

گفتنی است؛ انتشارات مرکز فقهی امام باقر (ع) واقع در سالن شبستان، راهرو ۲۲، غرفه ۵۳۴ در محل مصلی امام‌خمینی( ره) است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آثار این نشر به این آدرس و یا وبسایت www.book.icfi.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط