جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
هر روز ۵ رویداد مبتنی بر کتاب در غرفه انتشارات کیوی برگزار می‌شود

انتشارات کیوی که نشری نو در حوزه کودک و نوجوان است با ۱۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور دارد و رویدادهای کتاب‌محوری نیز برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): انتشارات کیوی با ۱۰۰ عنوان کتاب که ۲۰ اثر آن تجدید چاپ شده است در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور دارد.

روابط‌عمومی انتشارات کیوی در توضیح برنامه‌ها و فعالیت‌های کتاب‌محور این انتشارات در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: با توجه به اینکه رویکرد انتشارات کیوی در نمایشگاه صرفاً فروش کتاب نیست و این انتشارات مایل است که کتاب باکیفیت به دست تعداد بیشتری از کودکان ایران برسد، برنامه‌های جانبی متنوعی نیز برای نمایشگاه کتاب امسال درنظر گرفته است. برای مثال در هر روز پنج برنامه ترویجی متنوع به صورت کارگاه قصه‌خوانی، بلندخوانی، دست‌ورزی، بازی و مهارت‌های مختلف در غرفه این انتشارات برگزار می‌شود. همچنین چهار برنامه رونمایی کتاب و دو جشن امضای کتاب از دیگر برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه کتاب امسال است.

غرفه انتشارات کیوی در سالن کودک و نوجوان شمالی، راهروی ۱، غرفه ۲۸ قرار دارد.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط