چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
حضور به‌نشر با ۴۳۷ اثر کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب تهران

کتاب‌های پروانه (واحد کودک و نوجوان به‌نشر) با ۴۳۷ اثر در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): واحد کودک و نوجوان انتشارات به‌نشر با عنوان «کتاب‌های پروانه» با ۴۳۷ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ شرکت می‌کند. این نشر ۳۱ کتاب صوتی نیز در نمایشگاه ارائه می‌کند.


کتاب‌های کودک و نوجوان به‌نشر با عناوین و مجلدات بیشتر از بزرگسال در نمایشگاه و در غرفه اختصاصی کودک ارائه می‌شود. مجموعه‌های کودکانه پرفروش همچون «قصه‌های حنانه»، «قصه‌های احکام»، آثار کلر ژوبرت، مجموعه داستان‌های «صمیم»، «حکایت‌های کمال» و مجموعه رمان‌های دینی نوجوان مانند «پرواز اسب سفید»، «من و آقای همسایه»، «انتقام» و «بازیگر پنجم» در کنار بیش از ۴۰۰ عنوان دیگر در اختیار کودکان و نوجوانان است.


همچنین مجموعه «ماجرای دشت مرموز» که پیش از این با جلدهای «جشن خرگوش‌ها»، «بازی بازها» و «ملکه موش‌ها» عرضه شده بود، با دو جلد دیگر با عناوین «کاخ کلاغ‌ها» و «عروسی غازها» تکمیل و در نمایشگاه رونمایی می‌شود.

براساس اعلام به‌نشر، مسابقه کتابخوانی «مامان‌جونی و زیارت» ویژه کودکان که از نوروز ۱۴۰۳ آغاز شده با مشارکت مرکز رسانه‌ای شیرازه و شبکه پویا ضمن ارائه اثر در غرفه به‌نشر، تا پایان نمایشگاه کتاب و ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد و در ویژه‌برنامه «کتاب شیرین» سیما نیز تبلیغ و معرفی می‌شود.


به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عارفه IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط