دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
حضور انتشارات طوطی با ۲۴ کتاب چاپ اول در نمایشگاه

کتاب‌های طوطی با ۱۶۰ عنوان کتاب که ۲۴ اثر آن چاپ اول هستند، در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): انتشارات کتاب‌های طوطی (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) با ۱۶۰ عنوان کتاب به استقبال نمایشگاه کتاب امسال می‌رود. طوطی ۲۴ عنوان کتاب چاپ اولی خود را که از اردیبهشت ۱۴۰۲ تا اردیبهشت امسال چاپ شده‌اند همراه با ۳۰ عنوان تجدید چاپی از جمله «قصه‌های من و بابام» که به چاپ هشتادوهشتم رسیده است، به باغ کاغذی نمایشگاه کتاب تهران می‌آورد.

براساس اعلام روابط عمومی کتاب‌های طوطی، دیدار با پدیدآورندگان کتاب‌های چاپ اول و جشن امضای این کتاب‌ها، برگزاری مسابقات در غرفه‌، قرعه‌کشی و اعطای جوایز از برنامه‌هایی است که طوطی طی برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ انجام خواهد داد. جزییات دقیق این رویدادها در خبرگزاری ایبنا و صفحه انتشارات در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کتاب‌های طوطی بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی است که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را با تمرکز بر کتاب‌های تصویری برای کودکان آغاز کرده است. بسیاری از آثار تألیفی طوطی توجه کشورهای دیگر را نیز به خود جلب کرده و به زبان‌های مختلف ترجمه و منتشر شده است.

طوطی در سال ۲۰۲۱ میلادی از طرف نمایشگاه کتاب بولونیا، انجمن ناشران ایتالیا و انجمن بین‌المللی ناشران، به عنوان بهترین ناشر کودک و نوجوان از قاره آسیا انتخاب و معرفی شد. این انتشارات هم به ادبیات داستانی توجه دارد و هم به ادبیات مستند. پرداختن به ادبیات معاصر ایران و بازنویسی و بازآفرینی ادبیات کهن و علاوه بر آن، ترجمه و انتشار آثار ارزنده ناشران خارجی که با نیازها و فرهنگ کودک و نوجوان ایرانی متناسب باشند، در دستور کار کتاب‌های طوطی قرار دارد.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط