پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
«دارخوین» با ۸۵ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شد

مدیر انتشارات «دارخوین» گفت: انتشارات «دارخوین» از استان اصفهان با بیش از ۸۵ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور یافته است.

جان‌مراد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به حضور انتشارات دارخوین از استان اصفهان در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: این انتشارات با ۷۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۸۵ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور یافته است.

وی افزود: با فراهم شدن بستر فروش کتاب به صورت مجازی، علاوه بر فروش حضوری، انتشارات دارخوین نیز تمام عنوان کتاب‌های خود را در هر دو بستر ارائه کرده است.

مدیر انتشارات دارخوین با بیان اینکه کتاب «محسن ما» اثر کبری خدابخش دهقی یکی از پرفروش‌ترین آثار این ناشر در نمایشگاه کتاب سال گذشته بود، تصریح کرد: کتاب «مجید بربری» از این نویسنده، «عطر نرگس، رقص آتش» اثر ناهید حسن‌پور و «جانا» به قلم زینب عطایی از جمله کتاب‌هایی است که هر خواننده‌ای را به خود جذب می‌کند و به دل می‌نشیند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان به تهیه این آثار می‌توانند تا تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به غرفه دارخوین در شبستان ‏اصلی، راهرو ۱۵، غرفه ۲۸۴ واقع در مصلای حضرت امام خمینی (ره) مراجعه کنند؛ ‏ همچنین امکان خرید مجازی کتاب‌ها از طریق وب سایت ‏ www.book.icfi.ir ‏ فراهم شده است.‏

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها