سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
مسابقه داستان نویسی یک روز در بهشت برگزار می‌شود

زنجان- مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان زنجان گفت: مسابقه داستان نویسی در قالب خاطرت سفر به مشهد مقدس در زنجان برگزار می‎شود.

قاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت با بیان اینکه طی دهه کرامت در ۳۵ سرفصل، برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می شود، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته خادمین و پرچم متبرک حضرت معصومه (س) روز بیست و یکم اردیبهشت وارد استان می شود و برنامه آنها به مدت سه روز اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن تکلیف دختران، دیدار خادم‌یاران با زندانیان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه است، اضافه کرد: همچنین در این ایام مسابقه داستان نویسی یک روز در بهشت ویژه عموم مردم به ویژه رده سنی کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان زنجان گفت: با هماهنگی صورت گرفته به ۵ نفر از افرادی که برترین داستان را نوشته باشد جوایزی اهدا و در نهایت داستان‌های ارسالی در قالب کتابچه به چاپ خواهد رسید.

وی همچنین از برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی در استان زنجان خبر داد و گفت: عطر افشانی و غبار روبی، برگزاری شب شعر در فرهنگ سرای امام، پخش صلوات خاصه امام رضا از مساجد و محلات، برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در سبزه میدان، آذین بندی و معابر شهر، اجتماع دختران قرآنی، برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی، تکریم خادمان ملت، برپای سفره‌های کرامت برای نیازمندان، مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که طی دهه کرامت اجرا می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان زنجان با بیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی از رویکردهای مهم برنامه های دهه کرامت در استان است، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی می تواند به تحقق این برنامه‌ها کمک بسزایی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط