سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
اهدای کتاب به پاس ایجاد حس خوب!

هرمزگان - مدیر انتشارات «سومیتا» هرمزگان گفت: به پاس ایجاد حس خوب، در ضیافت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به اعضای یک گروه موسیقی کتاب اهدا شد.

امیرحسین والا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، با تحسین یک گروه موسیقی کودک و نوجوان با اجرای ترانه «لبخند» زنده یاد ابراهیم منصفی از خنیاگران هرمزگانی در ضیافت انجمن نویسندگان کودکان و نوجوانان کشور که در تهران برگزار شد، گفت: به پاس ایجاد حس خوبی که در این نشست صمیمانه داشتم تعدادی از آثار انتشارات «سومیتا» را به منظور قدردانی از کار دلپسند این گروه برای آن‌ها ارسال شد.

این کنشگر پرکار حوزه کودک ادامه داد: در آیین ضیافت که به میزبانی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران برگزار شد، بخشی از برنامه به اجرای سرود کودکان و نوجوانان اختصاص یافت که در این برنامه قطعه «لبخند»، از ساخته‌های ابراهیم منصفی، ترانه سرا و آهنگساز شهیر هرمزگانی، اجرا شد.

والا اضافه کرد: «هنگامی که در این جمع صمیمی که با حضور اعضای انجمن برگزار می‌شد، این قطعه اجرا شد، تمام حسگرهای عاطفی من که از بندرعباس در این جمع حضور داشتم فعال شدند و وجودم لبریز از شوق و شور شد.

این نویسنده حوزه کودک افزود: کودکان و نوجوانان، با اجرایی صمیمی و ساده این قطعه را اجرا کردند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند اما من تمام مدت حس می‌کردم که باید کاری بیشتر از این برای قدرشناسی از این عزیزان انجام دهم.

امیرحسین والا گفت: بنابراین پس از هماهنگی با عموزاده خلیلی و یحیی پور که از مدیران و برگزار کنندگان جلسه بودند، اجازه خواستم که کمی صحبت کنم و ضمن ابراز خرسندی، قول دادم تا تعدادی از کتاب‌های نشر «سومیتا» را به اعضای گروه موسیقی اهدا کنم. این ابراز احساسات هم با استقبال دیگر اعضای انجمن و خوشحالی کودکان و نوجوانان گروه سرود همراه شد.

این شاعر آئینی بندرعباس در پایان اشاره کرد: احسان احمدی سرپرست این گروه نیز پیش اجرای قطعات دیگر بیان داشت که ابراهیم منصفی را به عنوان الگوی خود در زمینه موسیقی می‌داند و علاقه وافری به موسیقی جنوب و به ویژه بندرعباس دارد.

به گزارش ایبنا، از طرف نشر «سومیتا»، هدیه‌ای به عنوان یادگاری، از آثار چاپ شده این نشر مانند کتاب‌های: کُنار زیارت، جزیره سرخ، شهرنامه فردوسی، پوینت، ترانه‌ای در منقار پرنده گیر کرده است، میخوام برم کوه، چمروش، آخرین زمستان و… به هجده عضو کودک و نوجوان این گروه و دو نوازنده بزرگسال آن ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها