چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
تشکیل کارگاه‌های آموزشی برای مدیران و راویان تاکید شد

ناصر قاسمی، مدیر باغ موزه قصر و هیات همراه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد که در این دیدار بربرگزاری نشست‌های مشترک فصلی، ایجاد کارگاه‌های آموزشی برای مدیران و راویان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز (چهارشنبه) ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ناصر قاسمی، مدیر باغ موزه قصر به همراه جمعی از معاونین و مدیران ضمن بازدید از تالارهای هفت‌گانه این مجموعه ملی با سردار نادر ادیبی، مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

سردار ادیبی در این دیدار با اشاره به مسئولیت تاریخی امروز مسئولین و مدیران فرهنگی مبنی بر انتقال ارزش‌ها، حماسه‌ها و مقاومت‌های مجاهدان و قهرمانان واقعی ملت ایران، گفت: لازمه استمرار نهضت مبارک انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت حجت (عج)؛ انتقال معارف و حقایق اصیل این نهضت حسینی به نسل جوان و نوجوان است.


وی افزود: در راستای فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین؛ یکی از راه‌های تبیین، بازدید از همین قبیل موزه‌ها و مجموعه‌های فاخر ملی و فرهنگی و این خیلی مهم است که خانواده‌های ما و نسل جوان ما بیایند و با این فضاها بیشتر آشنا شوند.


سردار ادیبی با تاکید بر لزوم ایجاد کریدور گردشگری دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در شهر تهران افزود: ایجاد یک نقشه راه و مسیر گردشگری واحد که بتواند سیل گردشگران داخلی و خارجی را در راستای تبیین معارف و ارزش‌های اقلاب و دفاع مقدس هدایت کند برای شهر تهران بسیار لازم و ضروری است.


قاسمی نیز در این دیدار با تاکید لزوم همکاری‌های دوجانبه و چند جانبه فی مابین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موزه قصر، موزه عبرت و سایر موزه‌های مرتبط با حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امیدواریم با مدیریت جدید سردار ادیبی در این مجموعه ملی شاهد تعامل و همکاری‌های هرچه بیشتر و بهتر باشیم.


برگزاری نشست‌های مشترک فصلی، ایجاد کارگاه‌های آموزشی برای مدیران و راویان و تعامل در زمینه تولید محتوا از دیگر بحث‌های مورد تاکید طرفین در این نشست بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها