چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
شرایط دسترسی آسان به ویرایش اطلاعات کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب تهران فراهم شود

قم - مدیر انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: پیشنهاد می‌کنم شرایط دسترسی آسان به ویرایش اطلاعات کتاب‌ها فراهم شود.

محمد جنتی مدیر انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم بیان کرد: تمرکز ناشران و بازیگران اصلی تولید و نشر کتاب سبب بهتر دیده‌شدن امکان‌های نشر و حتی بروز امکان‌های ناپیدا و نوپیدا است.

وی ادامه داد: همچنین می‌توان آسیب‌شناسی دقیقی از نسبت خوانندگان، ناشران و مراکز پخش به وجود آورد.

جنتی تصریح کرد: امکان عرضه و خرید عادلانه همگانی و بستر امن توزیع یارانه کتاب در نمایشگاه کتاب تهران وجود دارد و پیشنهاد می‌شود دسترسی آسان به ویرایش اطلاعات کتاب‌ها نیز به وجود آید.

مدیر انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به حضور این نشر در نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد و افزود: از مجموع ۱۴۰۰ عنوان کتاب، ۸۵۰ عدد در نمایشگاه فیزیکی و حدود هزار عنوان در نمایشگاه مجازی شرکت خواهد داشت و تعداد تازه‌های نشر بیش از ۱۰۰ عنوان خواهد بود.

وی به برنامه‌های انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و یادآور شد: از برنامه‌های این دوره می‌توان به رونمایی از کتاب «جریان‌شناسی تجدیدنظرطلبی» اشاره کرد. همچنین بسته‌های تخصصی مانند روش‌شناسی در علوم انسانی، منطق فهم دین، تفسیر متن مقدس، الهیات و علم، الحاد جدید، علم دینی اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط