سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
۶ کتاب پیشنهادی عبدالرحمان اونق برای خرید از نمایشگاه کتاب

عبدالرحمان اونق، نویسنده ادبیات نوجوان ۶ اثر داستانی را برای خرید از نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ به مخاطبان ایبنا پیشنهاد کرد.

سرویس کودک و نوجوان خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، خبرنگاران ایبنا به سراغ چهره‌های فرهنگی، ادبی و هنری رفته و از آنها خواسته‌اند تا به مخاطبان این رسانه، کتاب‌هایی را به عنوان پیشنهاد خرید از نمایشگاه کتاب تهران معرفی کنند. عبدالرحمان اونق در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا چند کتاب نوجوان را برای خرید از نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ به نوجوانان پیشنهاد کرد که عبارت‌اند از: کتاب «زیبا صدایم کن» نوشته فرهاد حسن‌زاده از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه سه‌جلدی «دروازه مردگان» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی از انتشارات افق، رمان «فریاد آق‌اویلی» از انتشارات کانون و «یولبارس و شهر زیرزمینی» از انتشارات پیدایش به قلم عبدالرحمان اونق.

او افزود: همه این رمان‌ها در فهرست لاک‌پشت پرنده قرار دارند و برنده اول جشنواره کشوری شده‌اند.

خالق کتاب «چوپان کوچک» به آثار برخی ناشران کودک و نوجوان نیز اشاره و بیان کرد: کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انتشارات قدیانی هم برای خرید خوب هستند؛ چراکه قیمت مناسبی دارند.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط