چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۹
نشست تخصصي «جايگاه ادبيات داستاني و كاربرد آن در تبليغ ديني»

معاونت فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، نشست تخصصي «تكنولوژي تبليغ» با عنوان «جايگاه ادبيات داستاني و كاربرد آن در تبليغ ديني» را با حضور رضا رهگذر، نويسنده، برگزار مي‌كند./

فخرالدين يوسف‌پور، كارشناس ارتباط با مراكز و مسوول روابط عمومي معاونت فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر اظهار كرد: هدف از برگزاري اين نشست، بررسي ظرفيت‌هاي عرصه‌هاي گوناگون هنري به ويژه حوزه ادبيات داستاني و رمان در راستاي انجام و توسعه تبليغات ديني است.

وي با اشاره به پايان يافتن طرح قبلي اين نهاد فرهنگي در بررسي ظرفيت‌هاي گوناگون تكنولوژي‌هاي جديد به ويژه فضاي مجازي در تبليغ، عنوان كرد: اكنون مباحث عنوان شده در اين سلسله نشست‌ها در قالب لوح فشرده، جزوه و كتاب در حال انتشارند.

يوسف‌پور بررسي ابزارهاي گوناگون در ترويج و تبليغ ديني را از جمله اهداف اصلي و انگيزه‌هاي سازمان در برپايي نشست‌هاي برشمرد و يادآور شد:‌ نتايج و موارد كاربردي نشست‌هايي كه در ماه‌ مبارك رمضان، ماه محرم و طرح هجرت تابستان براي مبلغان و علاقه‌مندان اين حوزه برگزار شدند، براي استفاده كارشناسان و مبلغان منتشر شده‌ و در اختيار آنها قرار گرفته‌اند.

وي متذكر شد: رضا رهگذر، نويسنده ادبي و رمان، در اين نشست با بررسي‌هاي توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي تبليغي رمان و داستان، سخناني را براي مبلغان در راستاي استفاده از شيوه‌هاي تبليغي غير مستقيم و اثرگذار در جامعه عنوان خواهد كرد. 
 
نشست تخصصي «جايگاه ادبيات داستاني و كاربرد آن در تبليغ ديني» از ساعت 10 تا 12 روز پنج شنبه(نهم مهر ماه) در پژوهشگاه علوم‌ و‌فرهنگ اسلامي، طبقه چهارم، سالن اجتماعات با حضور جمعي از كارشناسان و صاحب‌نظران اين حوزه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط