یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان هرمزگان با همکاری آموزش و پرورش آغاز شد

هرمزگان - کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری هرمزگان گفت: شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان هرمزگان با همکاری آموزش و پرورش آغاز شد.

طاهره مسافری تختی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از دیدار و گفت‌وگو با معاون پرورشی و رئیس اداره فرهنگی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در راستای فراخوان جشنواره خاتم با هدف جذب و شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان در استان خبر داد.

کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری هرمزگان گفت: به اتفاق راحله خادمی کارشناس آموزش و پژوهش کانون هرمزگان با محمود غیبی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و احمد سالاری رئیس اداره فرهنگی معاونت پرورشی دیدار و درباره فراخوان شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان و همچنین جشنواره خاتم گفت‌وگو کردیم.

وی ادامه داد: ضمن تشریح فعالیت‌های انجمن‌های ادبی کانون بر ضرورت اطلاع رسانی به اولیای تربیتی و بهره‌مندی دانش‌آموزان علاقه مند و مستعد ادبی از خدمات این انجمن ها تاکید شد.

این شاعر و مولف هرمزگانی با بیان اینکه معصومه میری مربی ادبی کانون که در جشنواره هشتم خاتم حائز رتبه شایسته تقدیر شده است، افزود: وی کار آموزش به شرکت کنندگان در این جشنواره را بر عهده دارد و امید است آثار فاخری برای شرکت در این جشنواره خلق شود.

طاهره مسافری در پایان گفت: مسئولان حوزه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، حمایت و مشارکت خود را در فراخوان شناسایی و جذب نویسندگان و شاعران نوجوان اعلام کردند و قرار شد فراخوان جشنواره خاتم و شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان در اختیار مدارس سراسر استان قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها