شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
دیداری دیگر؛ حضور انتشارات قدیانی با ۳۰۲۵ اثر در نمایشگاه کتاب

بخش کودک و نوجوان انتشارات قدیانی با عنوان کتاب‌های بنفشه با ۳۰۲۵ عنوان کتاب به دیدار مخاطبانی می‌آید که دیروز کودک بودند و بنفشه می‌خواندند و امروز کودکان آنان بنفشه می‌خوانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): انتشارات قدیانی یکی از پرکارترین و قدیمی‌ترین ناشران حوزه کودک و نوجوان است که در ۱۱ دوره به انتخاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ناشر نمونه کشور شده است. قدیانی در این سال‌ها تلاش کرده برای هر گروه سنی و سلیقه‌ای کتاب تألیفی و ترجمه داشته باشد. بنا به اعلام این انتشارات، کتاب‌های بنفشه همچون گذشته با دست پُر در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور خواهد داشت.

بر اساس این خبر، انتشارات قدیانی با ۳۰۲۵ عنوان کتاب که ۷۶۵ عنوان آن تجدید چاپ و ۲۲۵ عنوان آن چاپ اول است، برای حضور در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده شده است.

همچنین رویدادها و برنامه‌هایی از سوی انتشارات قدیانی برای مخاطبان و پدیدآورندگان کتاب کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است که زمان برگزاری آن‌ها در ایام نمایشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط