شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
دوره تکمیلی مهارتی – عملیاتی «کتاب‌یار» در خراسان رضوی برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی - دوره تکمیلی مهارتی – عملیاتی «کتاب‌یار» در خراسان رضوی خرداد تا مرداد ۱۴۰۳؛ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، با هدف آشنایی با شیوه انتخاب و عرضه آثار چاپی مطلوب، معرفی مجموعه‌ای از کتاب‌های خوب و مناسب ناشران برای عموم و رشد جنبه های مختلف کتابخوانی همچون تندخوانی به همراه گسترش دامنه مخاطبان، دور دوم و مرحله تکمیلی طرح «کتاب‌یار» را در سطح استان خراسان رضوی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در این دوره با سرفصل‌هایی حول محور «مطالعه و تندخوانی»، «برنامه‌ریزی»، «فن بیان»، «ارائه و عرضه کتاب» آشنا می‌شوند. جمال یزدانی، نویسنده و عضو مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی، محمد انصاری‌زاده، مدرس و پژوهش‌گر حوزه مطالعه و تندخوانی، مریم قاسمی، نویسنده و سیدسجاد جلینی فعال فرهنگی و مدیر انتشارات ستاره‌ها به ارائه مباحث کلیدی در این باره می‌پردازند.

دوره عملیاتی – مهارتی «کتاب‌یار» خرداد تا مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. دوستداران یار مهربان در پهنه استان خراسان رضوی تا دهم اردیبهشت فرصت دارند تا با ورود به درگاه ثبت نام در سایت پاتوق فرهنگ مشهد به آدرس patoghfarhang.ir و یا تماس با دبیرخانه کتاب‌یار ۰۹۳۶۸۳۱۶۵۲۴ ثبت نام خود را انجام دهند. شایان ذکر است؛ ستاره‌ها طرح «کتاب‌یار» را با هدف معرفی و دسترسی راحت به کتاب ابتدا در محدوده شهر مشهد اجرا کرده بود و اکنون دور جدید آن در گستره استانی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها