سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کانون پرورش فکری هرمزگان از نشریات کودک پشتیبانی می‌کند

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان گفت: کانون پرورش فکری هرمزگان از نشریات کودک پشتیبانی می‌کند.

پروین پشت‌کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، پس از دیدار با مدیرمسئول نشریه کودک در هرمزگان از پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نشریه‌های کودک خبر داد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجموعه‌ای غنی از آثار کودک و نوجوان است و پشینه بسیار خوبی در تولید مجله و نشریه دارد که آثار مربیان و نوجوانان استان نیز در این مجموعه‌ها به چاپ رسیده است.

پشت‌کوهی ادامه داد: کانون در تولید اخبار و آثار هنری و ادبی دارای محتواهای ارزشمندی است که قابلیت انتشار در نشریه های کودک و نوجوان دارد بنابراین امکان پشتیبانی از نشریات کودک را داریم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان همچنین گفت: کانون در تولید محتوا، ظرفیتی غیرقابل انکار دارد و اعضای کانون آثار گوناگونی از شعر و داستان خلق می‌کنند این آثار پس از بررسی کارشناسان، انتخاب و در کتاب چاپ می‌شود.

وی افزود: کانون پرورش فکری در طول سال فراخوان‌ها و جشنواره‌های متعددی را برگزار می‌کند که آثار این رویدادهای مهم در استان مانند جشنواره های قصه گویی، سرود، نمایش، نشست های ادبی و..... منابع مهمی در تولید محتوای مناسب ویژه کودک و نوجوان هستند.

پشت‌کوهی با اشاره به رویکرد کانون از تصدی‌گری به تولی‌گری گفت: کانون با رویکرد تولی‌گری اقدام به فراخوان‌های متعددی به منظور حمایت از نویسندگان وشاعران نوجوان و حوزه کودک و نوجوان کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان تاکید کرد: نشریات کودک در اثربخشی و تاثیرگذاری ارزش‌ها و انتقال آن به کودکان بسیار حائز اهمیت هستند و کانون در راستای حمایت از این نشریه آمادگی لازم را دارد و مساعدت و همکاری اعضای مراکز و مربیان و کارشناسان استان به منظور تولید محتوا در نشریه کودک را اعلام می‌کند.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها