سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
سومین سوگواره کودک و نوجوان حسینی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سومین سوگواره کودک و نوجوان حسینی در زنجان برگزار می‌شود.

محسن ربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج صالحین نور زنجان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان سومین سوگواره کودکان و نوجوانان حسینی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سوگواره به صورت فرهنگی و هنری در رده سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود، گفت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با پیام عاشورا، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر در بین کودکان و نوجوانان عاشورایی و تشویق کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری این برنامه است.

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: در بخش‌های داستان نویسی، شعرسرایی، دکلمه‌سرایی، نقاشی، قصه‌گویی، مداحی و عکاسی برگزار می‌شود.

ربی تصریح کرد: برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و برای بخش‌های دکلمه‌خوانی، نقاشی کودک، مداحی ترکی و قصه‌گویی برای گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال پیش‌بینی شده است.

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در رده سنی کودک و نوجوان اقدامات متعددی در ارتباط با مباحث فرهنگی و قرآنی انجام شده است، افزود: در این راستا مسابقات قرآنی با همکاری کانون‌های مساجد برگزار شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در رده سنی بزرگسال نیز ۲۰ محفل قرآنی در مرکز استان و شهرستانهای تابعه برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط