یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
نمایشگاه قرآن بهترین فرصت برای عرضه محصولات قرآنی است

آذربایجان‌غربی- مدیر کتابفروشی «بشری» ارومیه گفت: نمایشگاه تخصصی حوزه قرآن بهترین فرصت برای عرضه محصولات قرآنی و فرهنگی است.

احمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف نمایشگاه‌های قرآنی عرضه بهترین آثار اهل تشییع است و ما در این نمایشگاه برای هر ذوق و سلیقه، تنوع قرآنی داریم و این تنوع عامل اصلی جذب اقشار مختلف است.

وی افزود: تنوع در حوزه قرآنی در ارومیه بی‌نظیر است و این نمایشگاه‌ها باعث دلگرمی و پشتوانه کتابفروش‌های مذهبی و دینی است.

محمدی ادامه داد: همچنین نمایشگاه‌های تخصصی به این شکل واحد برای اولین بار است که در سطح استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و این حرکت خدمت به شیعه و ائمه است.

مسئول کتابفروشی بشری ارومیه ادامه داد: ادارات باید خرید کتاب‌های قرآنی و مذهبی را برای ادارات برون سپاری نکنند و این خرید استانی باعث دلگرمی کتابفروشی‌های مذهبی می‌شود.

وی بیان کرد: امروز دانشمندان جهان می‌دانند که قرآن کتاب زندگی‌سازی است که نمونه‌ای ندارد و آنان از این موضوع آگاهند که در قرآن به‌جز نماز و روزه به سایر مسائل هم توصیه شده است.

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه نمایشگاه و فروشگاه کتاب‌های علوم قرآنی در محل سالن طبقه همکف کتابخانه مرکزی آذربایجان‌غربی، از ۱۵ تا ۲۱ فروردین به مدت یک هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای بازدید کنندگان در ارومیه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها