پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
میزبانی رویدادهای کتابخوانی به ترویج مطالعه در شاهرود کمک می کند

شاهرود- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه میزبانی رویدادهای کتابخوانی به ترویج مطالعه در شاهرود کمک می کند، گفت: عزم بین دستگاهی برای میزبانی رویداد های کتابخوانی نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شاهرود، محمد تقی یزدی ظهر پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شاهرود به میزبانی فرمانداری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ میزبانی بسیاری رویدادهای فرهنگی و هنری به شاهرود واگذار شد و نتایج بسیار خوبی را نیز شاهد بودیم.

وی خواستار تداوم این میزبانی‌ها در بخش های مختلف فرهنگی به خصوص مطالعه شد و افزود: میزبانی رویدادهای کتابخوانی به ترویج مطالعه در شاهرود کمک می کند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه در این شهرستان ۲۳ کتابخانه وجود دارد در نتیجه به لحاظ ظرفیت، شاهد وضعیت خوبی در زمینه کتابخوانی هستیم، گفت: برگزاری رویدادها می تواند این ظرفیت ها را به حرکت در بیاورد که در این زمینه نیازمند عزم بین دستگاهی و همگانی داریم.

یزدی همچنین از تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شاهرودبا اعتبار یک و نیم میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و ابراز کرد: نیاز داریم که ساختارهای مرتبط با بخش های فرهنگی و هنری را بیش از گذشته تقویت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها