پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
معرفی کتاب‌های فاخر شاعران و نویسندگان به کودکان و نوجوانان بندرعباسی

هرمزگان - مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس بندرعباس به مناسبت روز جهانی کتاب کودک با اجرای فعالیت‌هایی از جمله معرفی کتاب با اعضا این روز را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس بندرعباس گفت: فعالیت‌هایی به مناسبت گرامی داشت روز جهانی کتاب کودک در این مرکز برگزار شد.

سمیه اسلامی گفت: به مناسبت آغاز سال نو و همزمان با روز جهانی کتاب کودک، اعضا در کارگاه معرفی کتاب با شخصیت شاعران و نویسندگانی که برای کودکان این مرز و بوم کتاب نوشته‌اند و به کودکان این سرزمین اهمیت می‌دهند شرکت کردند تا با این شخصیت ها و آثار فاخرشان آشنا شوند.

وی همچنین افزود: از آن جایی که کانون پرورش فکری در حوزه تخصصی کودک و نوجوان فعالیت می‌کند پس این امر مهمی است که کودکان را دریابیم و به آن‌ها کتاب‌های خوب و ارزشمند معرفی کنیم.

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس بندرعباس با بیان اینکه در این روز بیش از ۸۰ جلد کتاب به اعضا امانت داده شد گفت: علاوه بر معرفی کتاب، پس از روخوانی کتاب شعر فصل بهار، اعضا کارت پستال گل همیشه بهار را ساختند. تا با خاطره‌ای خوش سال جدید را شروع کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها