شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
اولین رویداد فرهنگی بهار برگزار می‌شود

اولین رویداد فرهنگی بهار ویژه استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، قزوین و گیلان با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این رویداد فرهنگی که با همکاری اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، قزوین و گیلان به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، موضوع‌های محوری بهار فصل رویش، بهار قرآن، امام حسن (ع) کریم اهل بیت، تکریم نیازمندان، سیزده به در و روز طبیعت، برداشت‌های شاعرانه از همزمانی بهار قرآن و طبیعت، آیین‌های نوروزی، دعا و نیایش و مدح حضرت امیرالمومنین علی (ع) و انتظار ظهور و موضوع ویژه بهار خدمت درنظر گرفته شده است.

این رویداد فرهنگی در بخش‌ها و قالب‌های شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی و داستان کوتاه به دو زبان ترکی و فارسی و در دو رده سنی دانش‌آموزی و بزرگسال برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند حداکثر پنج شعر یا دو داستان کوتاه را با نام و نام خانوادگی و مشخصات فردی، تصویر کارت ملی، نشانی و شماره موبایل از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۰۱۹۵۹۶۳۴۲_ آی‌دی: @Rooydad_bahar تا پایان فروردین ارسال کنند.

به ۲۵ برگزیده این رویداد جوایز نقدی اعطا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها