پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
دامغان میزبان مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی استان سمنان

دامغان- رئیس کتابخانه های عمومی دامغان گفت: این شهرستان میزبان مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی استان سمنان شد که اواخر ماه جاری برگزار می شود.

آزاده امینیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دامغان، با بیان اینکه دامغان میزبان مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی استان سمنان شده است، تاکید کرد: این مراسم اواخر فروردین ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم برگزیدگان استانی کتابخوانی رضوی تقدیر می شود، ابراز کرد: بخش اصلی جشنواره کتابخوانی رضوی سوالات چهار گزینه ای از منابعی است که به زندگی امام رضا (ع) می پردازند و طبیعتاً برگزیدگان این بخش نیز در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رئیس کتابخانه های عمومی دامغان با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی برای تمام گروه های سنتی مختلف منابعی را مطرح کرده و در نتیجه آحاد جامعه در این رویداد کتابخوانی بزرگ حضور یافتند، ابراز کرد: تولید آثار هنری، معرفی کتاب و… در زمره دیگر بخش های جشنواره کتابخوانی رضوی است که اختتامیه آن در دامغان برگزار خواهد شد.

امینیان بیان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری چنین رویدادهایی ترغیب مردم به خصوص قشر جوان به کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در بین آحاد جامعه در کنار شناساندن و تبیین سیره اهل بیت (ع) به خصوص امام مهربانی ها، امام رضا (ع) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها