چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
رویداد فرهنگی «بهار» در استان زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: رویداد فرهنگی بهار در دو بخش شعر و داستان در استان زنجان برگزار می‌شود.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز و بهار قرآن ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی در استان در حال اجراست.

وی با اشاره به برگزاری شب شعر با حضور شعرای استانی افزود: همچنین در دهه اول ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآنی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) دایر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری رویداد فرهنگی بهار در دو بخش شعر و داستان کوتاه خبر داد و گفت: این رویداد ادبی دربحش شعر در قالب های شعر کلاسیک شامل تمام قالب‌ها و شعر سپید و نیمایی و داستان کوتاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد با موضوعات بهار فصل رویش، بهار قرآن، امام حسن (ع)، تکریم نیازمندان، ۱۳ به در و روز طبیعت، برداشت‌های شاعرانه از همزمانی بهار قرآن و طبیعت، آیین‌های نوروزی و دعا و نیایش مدح امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همچنین این مسابقه با موضوع ویژه با عنوان بهار خدمت در دو رده سنی دانش آموزی و بزرگسال به دو زبان ترکی و فارسی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق پیام رسان‌های ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۰۱۹۵۹۶۳۴۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ آثار خود را ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط