سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
نمایشگاه کتاب تفاسیر آیات قرآن در آشخانه برگزار شد

خراسان شمالی- مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی آشخانه گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی و ماه مبارک رمضان نمایشگاهی از کتاب‌های تفسیر قرآنی موجود در کتابخانه شهید بهشتی برپا شد.

زکیه آذرمهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آشخانه، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب از کتابهای تفسیرهای قرآنی موجود در کتابخانه برای آشنایی اعضا با این کتب قرانی خاص در کتابخانه برگزار شد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه کوچک فرصت غنیمتی برای مردم است تا در این ماه که بهار واقعی مسلمانان است در کنار انجام واجبات دینی با مطالعه در کتب و تفاسیر قرآنی بتوانند بر دانش خود بیفزایند.

آذرمهر با اشاره به رسالت کتابخانه‌های عمومی در پرداختن و اهمیت به مطالعه کتاب‌های دینی افزود: در ایام نوروز علاوه بر برگزاری نمایشگاه کتاب با هدف جاری شدن برکات معنوی قرآن کریم در زندگی کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی از جمله نقاشی با موضوعات قرانی، مسابقه قرآنی قدرخوانی و قدرنویسی، انتشار محتوای قرآنی با موضوع یک جز یک آیه و مهدویت در قرآن در فضای مجازی در کتابخانه شهید بهشتی در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت: تفسیر البرهان، تفسیر المیزان، تفسیر تبیان، تفسیر مجمع‌البیان، تفسیر صافی، تفسیر عیاشی، تفسیر قمی، تفسیر نور، تفسیر نمونه، تفسیر تسنیم و… از جمله آثار این نمایشگاه به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها