دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
ایستگاه مطالعاتی «بهار در بهار» در  حاجی‌آباد برپا شد

هرمزگان - ایستگاه مطالعاتی بهار در بهار، در محل امامزادگان سید محمد و امیر نظام الدین حاجی‌آباد برپا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، به مناسبت فرا رسیدن سال نو ایستگاه مطالعه بهار در بهار در محل امامزادگان سید محمد و امیر نظام الدین شهرستان حاجی‌آباد در شمال هرمزگان برپا شد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های حاجی‌آباد در این خصوص گفت: از اول فروردین ۱۴۰۳ با همکاری اداره اوقاف و اداره کتابخانه‌های این شهرستان، ایستگاه مطالعاتی بالغ بر دویست جلد کتاب، متناسب گروه سنی کودک و نوجوان، در محل امامزادگان برپا شد تا برای مسافران نوروزی، هنگام توقف در این مکان، اوقات مفرح و بهینه‌ای فراهم شود.

شهرزاد عبداللهی افزود: این ایستگاه در کنار غرفه‌های مذهبی مشاوره و سینما شبانه سیار، دایر شده که مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفته است و تا پایان فروردین ادامه دارد.

به گزارش ایبنا، این امامزادگان در ورودی شهر حاجی آباد قرار دارند و در مجاورت خود میزبان قبور مطهر شهدای دفاع مقدس است که هر ساله هزاران زائر بومی و غیر بومی به قصد زیارت و طلب حاجات به این منطقه سفر می کنند.

فاصله امامزادگان با مرکز استان هرمزگان درحدود ۱۷۰ کیلومتر است و به عنوان دروازه ورودی به استان هرمزگان شناخته می‌شود و اغلب مسافرانی که به استان هرمزگان سفر می‌کنند در این مکان توقف دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها