یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
دامغانی‌ها نزدیک به ۸۰ هزار نسخه کتاب به امانت بردند

دامغان - رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان گفت: سال گذشته تعداد کتاب به امانت داده شده در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان ۷۹ هزار و ۵۴۵ نسخه کتاب بوده است.

آزاده امینیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دامغان، با اشاره به استقبال مردم دامغان از کتاب های کتابخانه عمومی بیان کرد: سال گذشته تعداد کتاب به امانت داده شده در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان ۷۹ هزار و ۵۴۵ نسخه کتاب بوده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته یک هزار و ۱۲۴ مورد فعالیت فرهنگی در سطح کتابخانه‌های این شهرستان صورت گرفت گفت: مهم‌ترین موضوع که در سال گذشته پیگیری صورت گرفت تعیین زمین و پیگیری بودجه برای ساخت کتابخانه جدید در شهر دامغان بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان افزود: در دامغان ۱۰ باب کتابخانه نهادی و دو باب کتابخانه مشارکتی وجود دارد که به مراجعه‌کنندگان و علاقه‌مندان به کتاب خدمات ارائه می‌دهد.

امینیان ابراز کرد: در شهرستان دامغان پنج هزار و ۲۵۵ نفر که یک هزار و ۹۷۵ نفر مرد و سه هزار و ۲۹۸ نفر زن عضو کتابخانه‌های عمومی هستند که بیشترین اعضای کتابخانه‌های این شهرستان را رده سنی نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها