شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
فعالیت کاغذسازی راشا کاسپین طبق استانداردهای محیط زیستی انجام می‌شود

زنجان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه فعالیت راشا کاسپین طبق استانداردهای محیط زیستی انجام می‌شود، گفت: مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین به دنبال توسعه محصولات است.

مجید گلشنی منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: طی هفت سال گذشته شاهد فعالیت بسیار خوب مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین هستیم.

وی با اشاره به اینکه مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین مجتمع‌های تولید کاغذ و مقوا است، اضافه کرد: این واحد با استفاده از فناوری روز دنیا فعالیت دارد و سبد محصولات آن طی سالیان گذشته افزایش یافته است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه راشا کاسپین بر اساس استانداردهای محیط زیستی فعالیت دارد، افزود: تولید محصولات متنوع، توسعه تکنولوژی تولیدات و رفع مشکلات محیط زیستی از جمله مزیت‌های این مجتمع کاغذسازی است.

گلشنی منفرد ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌هایی که این مجتمع دارد، طرح توسعه‌ای نیرو و هلدینگ نیز در دستور کار است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان با ظرفیت اسمی ۳۸۰ هزار تن در سال فعالیت دارد، گفت: تولیدات این شرکت شامل مقوای دوبلکس برد، ایندربرد، گلاسه و اسپتیک، کاغذهای یک رو سفید وایت تاپ، کاغذهای قهوه ای کرافت و سوپر کرافت، کاغذ فلوتینگ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط