یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کتاب «هنر طراحی لباس» در نوبت پنجم منتشر شد

کتاب «هنر طراحی لباس» نوشتهٔ آرزو اسکندری با ۲۱۴ صفحه در زمستان ۱۴۰۲ به چاپ پنجم رسید. این کتاب با موضوع طراحی لباس برای هنرجویان هنر طراحی لباس مورد استقبال قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «هنر طراحی لباس» نوشتهٔ آرزو اسکندری با ۲۱۴ صفحه در زمستان ۱۴۰۲ به چاپ پنجم رسید. این کتاب با موضوع طراحی لباس برای هنرجویان هنر طراحی لباس مورد استقبال قرار گرفته است.

کتاب «هنر طراحی لباس» به شیوهٔ خودآموزشی تدوین و تألیف شده است به‌گونه‌ای که مخاطب با مطالعهٔ دقیق فصل‌های این کتاب می‌تواند به شکلی خودآموز و گام‌به‌گام به‌سوی طراحی لباس قدم بگذارد.

نویسنده در این کتاب همچون استاد در این حوزه به آموزش طراحی از هنرجو می‌خواهد تمرین‌هایی ضمن آموزش مختص به آن فصل را انجام بدهد.

کتاب «هنر طراحی لباس» به‌عنوان کتاب تخصصی در زمینه طراحی لباس به‌عنوان آموزش الفبای طراحی در لباس شناخته می‌شود این کتاب در دوازده فصل مختصر و مفید برای هر آنچه یک طراح لباس برای آموزش اولیه نیاز دارد گردآوری شده است و برای نوآموزان در این حوزه مناسب می‌باشد.

آنچه در این کتاب برای مخاطب مرد نظر اهمیت دارد تمرین‌های پی‌درپی همراه با آموزش می‌باشد و این نکته می‌تواند مخاطب را در مسیر درستی از این هنر قرار بدهد.

کتاب «هنر طراحی لباس» ویژه هنرآموزان و علاقه‌مندان به هنر طراحی لباس می‌باشد، همچنین دانشجویان طراحی لباس و اساتید این هنر برای آموزش گام‌به‌گام می‌توانند از این منبع به‌عنوان الفبای طراحی در لباس استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها