دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کتاب«بسترها و زمینه‌های ازدواج زودهنگام» اثر مؤلف ایلامی رونمایی شد

ایلام- کتاب «بسترها و زمینه‌های ازدواج زودهنگام» در آئینی در دانشکاه آزاد اسلامی واحد ایلام رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نشست علمی پژوهشی باحضور اساتید و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تشکیل و از کتاب بسترها و زمینه‌های ازدواج زودهنگام نوشته مهین سهرابی رونمایی شد.

در این نشست، از زحمات سهرابی مؤلف کتاب و یونس عزتی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و حشمت اله قبادی عضو هیئت علمی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سرابله به عنوان همکاران در تألیف این کتاب قدردانی شد.

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، این کتاب را اثری ارزشمند و قابل توجه خواند و گفت: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگر، از جهادگران و زحمت‌کشان حوزه علم و دانش می بایست حمایت و قدردانی کند.

مهین سهرابی، مؤلف کتاب نیز در این مراسم گفت: ازدواج به عنوان مهمترین رویداد در زندگی انسان‌ها و بنیاد تشکیل خانواده و به تبع تشکیل جامعه از ارزش ویژه‌ای برخوردار و نیازمند توجه و مهندسی بیشتر از سمت مسئولان و برنامه ریزان است.

وی ازدواج زودهنگام را آسیب‌زا و ناقص خواند که نه تنها مشکلی از مشکلات حل نمی کند، بلکه مشکلات جدیدتری را هم به جامعه تحمیل می کند.

به گزارش ایبنا؛ نشر سنجش دانش، کتاب بسترها و زمینه‌های ازدواج زودهنگام (جامعه ایران)، تالیف مهین سهرابی (۱۳۵۵) با همکاری یونس عزتی، حشمت‌الله قبادی در ۱۷۰ صفحه مصور و به قیمت ۲۵۰ هزارتومان در سال ۱۴۰۲ منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها