چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
میزبانی گنجینه مکتوب از نوجوانان شهر تهران

طرح «گنجینه مکتوب نوجوانان شهر تهران» به همت کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه با مشارکت آموزش و پرورش منطقه 3 شهر تهران ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، طرح «گنجینه مکتوب نوجوانان شهر تهران» ویژه‌برنامه جدیدی است که به همت کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه با مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۳ شهر تهران ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

طرح «گنجینه مکتوب نوجوانان شهر تهران» به جمع‌آوری آثار نوجوانان در ۳ حوزه «شعر»، «داستان» و «تک‌گویی (جملات قصار کوتاه)» دارد و در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال اختصاص دارد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده در گام اول و پس از انتشار فراخوان در اسفندماه ۱۴۰۲، آثار نوجوانان به مدت ۳ ماه دریافت شده و در ۳ رشته مذکور دسته‌بندی می‌شود. سپس آثار رسیده را جمعی از داوران مرتبط با هر رشته داوری شده و نفرات برتر برای حضور در مراحل بعدی معرفی می‌شوند. در گام دوم این طرح، نوجوانان مستعد و برگزیده مجوز حضور در کلاس‌های آکادمیک و و محتوایی را دریافت می‌کنند و می‌توانند با حضور در این کلاس‌ها دانش خود را ارتقا داده و آثار هنری خلاقانه‌تری را خلق کنند.

در پایان نیز از نفرات برگزیده تقدیر می‌شود. براساس این گزارش طرح گنجینه مکتوب نوجوانان شهر تهران از اسفندماه امسال از سوی فرهنگسرای نهج‌البلاغه آغاز به کار کرده و آماده دریافت آثار نوجوانان در رشته‌های شعر، داستان و تک‌گویی است.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از فرهنگسرای نهج‌البلاغه، فرهنگسرای نهج‌البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امامزاده واقع شده است. مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰ معاونت آفرینش و اجرا تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها