شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
طرح «کتابخانه‌گردی» در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: طرح ملی کتابخانه‌گردی فرصت ارزشمندی است تا علاقه‌مندان علاوه بر بازدید از بخش‌ها و امکانات مختلف کتابخانه، کارت عضویت رایگان دریافت کنند.

محمد رضاخانی در گفتگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح «کتابخانه‌گردی» از ۱۳ لغایت ۱۵ اسفندماه در کتابخانه‌های منتخب استان زنجان اجرا می‌شود و علاقه‌مندان علاوه بر بازدید از بخش‌ها و امکانات مختلف کتابخانه کارت عضویت رایگان دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به مناسبت فرارسیدن ۱۷ اسفند، سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح ملی «کتابخانه‌گردی» در کتابخانه‌های منتخب استان زنجان اجرا می‌شود.

رضاخانی با بیان اینکه این طرح در بازه زمانی ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند در کتابخانه‌های تازه تاسیس و حائز شرایط اجرا می‌شود، گفت: آشنایی بیشتر مردم و مسئولین با فعالیت‌های کتابخانه‌، معرفی رویکرد نوین ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی و ترویج فرهنگ کتابخوانی از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

وی افزود: طرح ملی کتابخانه‌گردی فرصت ارزشمندی است تا علاقه‌مندان علاوه بر بازدید از بخش‌ها و امکانات مختلف کتابخانه، کارت عضویت رایگان دریافت کرده و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام بردارند.

این مسئول با بیان اینکه ۱۷ اسفند، سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، خاطرنشان کرد: ۹ باب کتابخانه عمومی در این طرح میزبان مسئولین و مردم علاقه مند و فرهنگ دوست استان زنجان هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ها از نزدیک با این فضای فرهنگی آشنا شوند.

رضاخانی ادامه داد: کتابخانه علامه شیخ عبدالکریم زنجانی وکتابخانه کودکان هدهد سفید زنجان، کتابخانه کوثر (خرمدره)، کتابخانه علامه طباطبایی (ابهر)، کتابخانه شهدا (دندی)، کتابخانه مولوی (ایجرود)، کتابخانه ولیعصر (سلطانیه)، کتابخانه شیخ اشراق (خدابنده) و کتابخانه شهید چمران (طارم) از علاقه مندان کتاب و کتابخوانی میزبانی می‌کنند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با تأکید بر فرهنگ‌سازی برای جذب بیشتر افراد به کتابخوانی تصریح کرد: در روز کتابخانه گردی، برای همه کسانی که علاقه‌مند به عضویت در کتابخانه‌ها باشند این امکان را فراهم کردیم تا کارت عضویت رایگان دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط