چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
زنجانی‌ها «به نام مادر» شعرخوانی کردند

زنجان- به مناسبت روز مادر محفل شعرخوانی با عنوان «به نام مادر» برگزار و طرح عضویت رایگان بانوان در کتابخانه‌های عمومی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛، طرح عضویت رایگان بانوان در کتابخانه‌های استان زنجان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر طرح سراسری عضویت رایگان بانوان روز چهارشنبه ۱۳ دی در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان انجام شد.

بر این اساس؛ متقاضیان می توانند با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر برای نهایی شدن ثبت نام به کتابخانه مورد نظر مراجعه کنند، بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار زنجانی معادل ۶ درصد از جمعیت کل استان در کتابخانه‌های عمومی استان عضو هستند.

زنجانی‌ها «به نام مادر» شعرخوانی کردند

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، ویژه برنامه شعرخوانی «به نام مادر» با حضور بانوان و اعضای فرهنگ دوست شهرستان ابهر در کتابخانه عمومی الزهرا برگزار شد.

گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و ترویج و تبیین جایگاه والای زن و مادر در دین مبین اسلام ازجمله اهداف برگزاری این برنامه بوده است.

محفل ادبی «به نام مادر» با برنامه‌هایی از قبیل خوانش شعر و نثر، معرفی منابع و مقالات مرتبط با بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه (سلام الله علیها) برگزار شد.

حضور عموم علاقه‌مندان در جلسات محفل ادبی کتابخانه عمومی الزهرا بلامانع است و این محفل علاوه بر ایجاد انگیزه برای مطالعه و ادبیات در بانوان، ارتباطات فرهنگی را تقویت کرده و به ترویج ارزش‌های اسلامی و انسانی می پردازد.

استقبال از برنامه میلاد کوثر در زنجان

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر، ویژه برنامه «میلاد کوثر» در کتابخانه عمومی علامه شیخ عبدالکریم زنجانی واقع در منطقه اسلام‌آباد زنجان برگزار شد.

در ادامه برنامه‌هایی از قبیل مولودی خوانی توسط یکی از اعضای نوجوان کتابخانه و قصه‌گویی، بازی گروهی و مسابقات مفرح برای اعضای حاضر اجرا شد.

کتابخانه علامه شیخ عبدالکریم زنجانی واقع در پارک اسلام آباد شهر زنجان، با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در دو طبقه در شهریور ماه ۱۴۰۲ افتتاح شد.

این کتابخانه با بخش‌های مختلف کودک، نوجوان، اتاق مطالعه گروهی آقایان و بانوان، کلاس آموزشی، سالن اجتماعات و دو سالن مطالعه عمومی در حال فعالیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط