چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

آذربایجان‌غربی- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: تا به امروز بیش از ۱۱۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال شده است.

علیرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: تا به امروز بیش از ۱۱۰ اثر از داخل و خارج کشور به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد اثر ۸۵ مورد داخلی و بقیه آثار از کشورهای همسایه است.

نوروزی ادامه داد: تا به امروز از کشورهای ترکیه، آلمان، آذربایجان و عراق ۲۵ اثر از ۱۹ نفر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی افزود: ۸۵ اثر نیز از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، قم، مشهد، زنجان و تهران به دبیرخانه ارسال شده و تا آخر فروردین سال ۱۴۰۳ فرصت ارسال آثار است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری کارگاه در شهرستان های سلماس، ارومیه، چایپاره، نقده و میاندوآب و برگزاری محافل شعر در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، تهران، قزوین و کشور ترکیه از جمله برنامه های جنبی این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در آذربایجان‌غربی از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها