چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
مسابقه داستان نویسی اقتدار فراخوان داد

زنجان- مسابقات داستان نویسی انتخاب برترویژه دانش‌آموزان زنجانی با عنوان «اقتدار و انتخاب» فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مسابقه داستان نویسی اقتدار وانتخاب فراخوان داد.

این مسابقه ویژه دانش آموزان برگزار شده و ویژه مقاطع مختلف تحصیلی برگزار خواهد شد که در قالب آن علاقه‌مندان می‌تواند داستان‌های کوتاه خود را تا حداکثر تا ۱۰۰۰ کلمه به دبیرخانه ارسال کنند.

در پایان این مسابقه به نفرات برتری که بهترین روایت را از روز انتخابات و یا خاطرات مربوط به آن داشته باشند؛ جوایزی اهدا خواهد شد.

جشنواره فرهنگی و رسانه‌ای حماسه حضور برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی و رسانه‌ای حماسه حضور در بخش‌های داستان نویسی، قصه‌گویی برای کودکان و نقاشی برای عموم مردم و تولیدات رسانه‌ای برگزار می‌شود.

این جشنواره با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان و با هدف ترغیب و تشویق اصحاب رسانه به تولیدات محتوایی فاخر و اثرگذار، ایجاد فضای پرشور و شعور انتخاباتی، کمک به انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار می‌شود.

اخلاق انتخاباتی، اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، انتخابات سالم، نقش رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات، ویژگی‌های نماینده اصلح، بررسی وظایف نمایندگان و تاثیر بر انتخابات و رای اولی‌ها محورهای اصلی جشنواره و همچنین تولیدات محتوایی مردمی نیز به عنوان بخش ویژه جشنواره تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور است.

ایجاد پایگاه‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد

در راستای لبیک به فرمان رهبری در تحقق فرمان هر مسجد یک پایگاه قرآنی، ۶۹ پایگاه قرآنی در کانون های مساجد استان زنجان راه اندازی شد و در این راستا سه کرسی تلاوت به منظور برپایی محافل انس با قرآن کریم و طرح تلاوت مجلسی برگزار شد.

کانون‌های مجری طرح قرآنی «تلاوت نور»، کانون‌های فعال در مسابقات قرآنی مدهامّتان، کانون‌های شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و نیز کانون‌های دارای تمایل و آمادگی برای اجرای طرح، در اولویت مشارکت قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط