دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
آثار جدید پژوهشگاه ارتباطات در حوزه فرهنگ سیاسی رونمایی می‌شود

کتاب‌های «نخبگان مشروطه در آینه فرهنگ سیاسی»، «کارزار انتخابات» و «انتخابات و تکنیک‌های تبلیغات سیاسی» امروز دوشنبه ۷ اسفند رونمایی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سه کتاب «نخبگان مشروطه در آینه فرهنگ سیاسی»، «کارزار انتخابات» و «انتخابات و تکنیک‌های تبلیغات سیاسی» که به تازگی از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده است، رونمایی می‌شود.


صابر جعفری کافی‌آباد، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، نویسنده کتاب «نخبگان مشروطه در آینه فرهنگ سیاسی» است.
«کارزار انتخابات» را نیز یوسف سلمان‌خواه نوشته و تلاش کرده در اثر کاربردی‌اش نقشه راهی برای کنشگران و بازیگران سیاسی و علاقه‌مندان به حضور در عرصه‌های انتخاباتی ارائه و به نامزدهای انتخاباتی کمک کند تا با آشنایی با مفاهیم جغرافیای انتخابات و اِشراف بر حوزه انتخاباتی با آمادگی کامل در کارزار انتخابات شرکت کنند.


کتاب «انتخابات و تکنیک‌های تبلیغات سیاسی» نیز اثر پژوهشی سیدرضا نقیب‌السادات، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که به‌عنوان اثر کاربردی برای علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات سیاسی و جامعه‌شناسی تبلیغات و افکار عمومی و با هدف پاسخگویی به نیازهای کارگزاران تبلیغات سیاسی و فعالان عرصه انتخابات تهیه شده است.
برنامه رونمایی از این سه کتاب، دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹با حضور نویسندگان آثار و صاحبنظران حوزه فرهنگ سیاسی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. از علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه فرهنگ سیاسی برای حضور در این برنامه دعوت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها