چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
تمدید نمایشگاه رسانه‌های ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید زمان بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران خبر داد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هئیت دولت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اعلام خبر تمدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» بیان کرد: با همکاری دوستان در بخش‌های مختلف ازجمله وزارت کشور، نمایشگاه زمان برگزاری «رسانه‌های ایران» به دلیل استقبال درخورتوجه مردم و اصحاب رسانه تا بعدازظهر پنج‌شنبه (۳ اسفندماه) تمدید شد.

وی ارزیابی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: در این رویداد که بعد از ۶ سال برگزار شد، ۴۵۰ رسانه مشارکت کردند؛ برخی رسانه‌ها نتوانستند حضور پیدا کنند اما هیچ جریان قهری در این دوره وجود نداشت. هرچند، فرصت کافی برای تمهید مقدمات در اختیار نداشتیم، اما نمایشگاه با رونق درخور توجهی برگزار شد؛ بنابراین از فعالان حوزه رسانه، برای حضور و مشارکت در این رویداد به‌طور ویژه تشکر می‌کنم.

اسماعیلی درباره تغییر زمان احتمالی برگزاری بیست و پنجمین دوره نمایشگاه «رسانه‌های ایران» گفت: به لحاظ منطقی و زمان‌بندی این طور به نظر می‌رسد، نمایشگاه رسانه‌های ایران، نباید برگزار می‌شد اما احساس کردم، وقفه در برگزاری این رویداد در حال تبدیل شدن به یک عارضه است.

به گزارش ایبنا؛ بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه هر روز میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها