پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کتاب «صنوبر» رونمایی شد

کتاب «صنوبر» به قلم هادی حکیمیان که روایتگر زندگی شهید اسماعیل حیدری برای مخاطب نوجوان است، همراه با جشن دهه فجر انقلاب اسلامی در دبیرستان فرهنگ رونمایی شد.

سرویس فرهنگ مقاومت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب "صنوبر" به قلم هادی حکیمیان که روایتگر زندگی شهید اسماعیل حیدری برای مخاطب نوجوان است، همراه با جشن دهه فجر انقلاب اسلامی در دبیرستان فرهنگ رونمایی شد.


کتاب "صنوبر" روایت داستانی زندگی شهید اسماعیل حیدری است. روایت کتاب از تولد اسماعیل و برادر دوقلویش شروع می‌شود و به سال‌های کودکی و نوجوانی او می‌رسد؛ به هنگامی که زندگی اسماعیل با جنگ گره می‌خورد، اسماعیل ۱۴، ۱۵ ساله است که سرودی در محضر امام خمینی در تهران اجرا می‌کند؛ بعد از بازگشت از تهران اسماعیل از پدرش می‌خواهد که اجازه بدهد به جبهه برود. پدر شرطی می‌گذارد و دوقلوها عازم جبهه می‌شوند و این شروع ماجرا است برای اسماعیل. جنگ وارد زندگی اسماعیل می‌شود و همه‌ی سال‌های زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کتاب صنوبر به قلم هادی حکیمیان از مجموعه کتاب های "مرد میدان" در دفتر ادبیات کودک و نوجوان انتشارات خط مقدم (قمقمه) است که به تازگی رونمایی شده و به بازار نشر رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها