جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
بیش از ۲۷۰۰ کتاب در میان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام توزیع شد

ایلام- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی، بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ جلد کتاب در میان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع شد.

منصور محبی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: این اقدام با هدف تامین بخشی از نیاز برنامه‌های کتاب‌محور در شهرستان‌های استان کتاب در موضوعات مختلف و متنوع برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال از محل کتابسرای این اداره‌کل انجام شده است.

وی ادامه داد: کتاب، تاثیرگذارترین ابراز فرهنگی در انتقال دانش به مخاطبان و مردم است که ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها از این ابزار مؤثر فرهنگی در برنامه‌های مختلف ادبی، فرهنگی و رسانه‌ای بهره می‌برند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: ارسال و توزیع کتاب در اداره کل ارشاد استان، یک جریان هدفمند و برنامه‌ریزی شده است و خوشبختانه به طور مستمر، در طول سال برای ادارات شهرستانی ارسال می‌شود و کتاب های روزآمد و تازه منتشرشده در اختیار همکاران قرار داده می‌شود.

مؤلف کتاب «شخصیت‌پردازی در رمان دفاع مقدس» ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان‌های استان ایلام توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی نقشی موثر در بالا بردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد.

وی تصریح کرد: اهدای کتاب به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان عموم مردم و اهالی کتاب به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان ایلام صورت گرفته و جریانی مستمر است.

محبی با اشاره برگزاری نمایشگاه کتاب در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام در دهه فجر ادامه داد: این نمایشگاه توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مؤسسه آوای خوش سراج و نشر قلم اعظم برپا شده و ۳ هزار عنوان و بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب در عنوان های: مذهبی، ادبی، روان‌شناسی، تاریخ و دفاع مقدس، کودک و نوجوان و کتاب‌های نفیس به علاقه‌مندان تا ۲۵ بهمن ماه به اهالی کتاب ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها