چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
«این جزیره با تو نفس می‌کشد» به چاپ دوم رسید

هرمزگان - به همت انتشارات «فاتحان»، کتاب «این جزیره با تو نفس می‌کشد» به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، کتاب شهید شاخص کارگری کشور، سردار شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی با عنوان «این جزیره با تو نفس می کشد» برای دومین بار به زیور طبع آراسته شد.

اثر «این جزیره با تو نفس می کشد» زندگی نامه داستانی شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی به قلم «اعظم پشت مشهدی» مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان و از نویسندگان پرکار دفاع مقدس است که ۳۵ کتاب گران‌بها در این زمینه تالیف کرده است.

این شهید از مبارزان و فعالان انقلاب اسلامی استان هرمزگان بود که سال‌ها به منظور مبارزه سیاسی با رژیم پهلوی و تربیت نیروهای جوان انقلابی در جزیره هرمز، بارها مورد تهدید و تعقیب نیروهای ساواک قرار گرفت و علاوه بر زندانی شدن در زندان، چندین بار به حسن آباد قم تبعید شد. این شهید بزرگوار تمام زندگی خود را وقف ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد و بعد از سال‌ها مجاهدت در راه خداوند، در اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر و منطقه شط علی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«کتاب این جزیره با تو نفس می‌کشد» توسط انتشارات فاتحان و با حمایت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همزمان با چهلمین سال شهادت این شهید والامقام، در ۳۲۰ صفحه و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در قطع وزیری به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها